Gaudim de la tardor a l’aire lliure a Calders!!!
Vam anar d’excursió a Calders a visitar a la senyora Castanyera. Allà ens ho vam passar molt bé fent activitats i torrant castanyes! Visca la TARDOR… Per poder veure les fotos feu click al següent enllaç
Gaudim de la tardor a l’aire lliure a Calders!!! Llegeix més »







