2019

El trencanous

  Els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar al teatre a veure El trencanous de  Txaikovski. Una obra de musical on els instruments de vent eren els protagonistes. Ens va agradar molt! (Per veure les fotos cliqueu aquí)

El trencanous Llegeix més »

6è. Les músiques del món

Avui, 28 de gener, els nens i nenes de 6è hem anat al Palau de la Música Catalana a veure l’espectacle: les músiques del món. La veu, amb les seves immenses possibilitats sonores, ha estat  la protagonista d’aquest espectacle. Hem viatjat a través dels cinc continents descobrint algunes de les seves músiques tradicionals o populars.Violins, trompetes,

6è. Les músiques del món Llegeix més »

6è. Filmoteca de Catalunya

El passat divendres 11 de gener, els nens i nenes de 6è vam anar a la Filmoteca de Catalunya a veure la pel·lícula “La vida d’en Carbassó”(en original francès Ma vie de courgette). És una producció francosuïssa dirigida per Claude Barras. Els personatges són titelles i està filmada amb sistema stop motion. Va ser estrenada

6è. Filmoteca de Catalunya Llegeix més »

CM. Filmoteca de Catalunya

El passat dijous 17 de gener, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar a la Filmoteca de Catalunya. Ha estat una experiència molt enriquidora, en la que hem pogut gaudir de pel·lícules molt antigues, fins i tot alguna del segle XIX. Ens han sorprès els primers efectes especials i que totes les pel·lícules

CM. Filmoteca de Catalunya Llegeix més »

P3. La tuba

Avui hem tingut una visita molt especial a P3. Ha vingut un músic amb un instrument molt gran i greu: LA TUBA. Hem escolat, cantat, ballat i fins i tot alguns hem pogut tocar alguns instruments. Ha estat molt divertit i hem après un munt de coses. Entreu i cliqueu a la imatge per veure

P3. La tuba Llegeix més »

P3. Joc autònom

Després de les vacances de Nadal continuem amb la nostra dinàmica de classe. Quan arribem pel matí totes les nenes i nens es troben la classe preparada per poder jugar en els diferents espais que tenim: joc simbòlic, taula de llum, espai de biblioteca, construccions, minimons… Cadascú al seu ritme va arribant i juga a

P3. Joc autònom Llegeix més »

El Tió ens ha cagat!

El mati del dijous els nens i nenes de cicle inicial vam sentir uns sorolls que venien de les escales, quan ens vam apropar ens vam adonar que eren els budells del Tió. L’hem cuidat tant bé durant aquests dies, que a més de fer-se gran, en ha cagat alguns regalets per la classe i

El Tió ens ha cagat! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut