ESMORZAR COL.LECTIU
P5 Esmorzar col.lectiu
ESMORZAR COL.LECTIU Llegeix més »
Els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar al teatre a veure El trencanous de Txaikovski. Una obra de musical on els instruments de vent eren els protagonistes. Ens va agradar molt! (Per veure les fotos cliqueu aquí)
Avui, 28 de gener, els nens i nenes de 6è hem anat al Palau de la Música Catalana a veure l’espectacle: les músiques del món. La veu, amb les seves immenses possibilitats sonores, ha estat la protagonista d’aquest espectacle. Hem viatjat a través dels cinc continents descobrint algunes de les seves músiques tradicionals o populars.Violins, trompetes,
6è. Les músiques del món Llegeix més »
El passat divendres 11 de gener, els nens i nenes de 6è vam anar a la Filmoteca de Catalunya a veure la pel·lícula “La vida d’en Carbassó”(en original francès Ma vie de courgette). És una producció francosuïssa dirigida per Claude Barras. Els personatges són titelles i està filmada amb sistema stop motion. Va ser estrenada
6è. Filmoteca de Catalunya Llegeix més »
El passat dijous 17 de gener, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar a la Filmoteca de Catalunya. Ha estat una experiència molt enriquidora, en la que hem pogut gaudir de pel·lícules molt antigues, fins i tot alguna del segle XIX. Ens han sorprès els primers efectes especials i que totes les pel·lícules
CM. Filmoteca de Catalunya Llegeix més »
Avui hem tingut una visita molt especial a P3. Ha vingut un músic amb un instrument molt gran i greu: LA TUBA. Hem escolat, cantat, ballat i fins i tot alguns hem pogut tocar alguns instruments. Ha estat molt divertit i hem après un munt de coses. Entreu i cliqueu a la imatge per veure
Després de les vacances de Nadal continuem amb la nostra dinàmica de classe. Quan arribem pel matí totes les nenes i nens es troben la classe preparada per poder jugar en els diferents espais que tenim: joc simbòlic, taula de llum, espai de biblioteca, construccions, minimons… Cadascú al seu ritme va arribant i juga a
El mati del dijous els nens i nenes de cicle inicial vam sentir uns sorolls que venien de les escales, quan ens vam apropar ens vam adonar que eren els budells del Tió. L’hem cuidat tant bé durant aquests dies, que a més de fer-se gran, en ha cagat alguns regalets per la classe i
El Tió ens ha cagat! Llegeix més »