L’arbre de Nadal

Al rebedor de l’escola ja tenim l’arbre de Nadal. Aquest any l’AMPA ha fet un disseny artesanal, però cal vestir-lo amb fotografies o postals. Esperem les vostres aportacions.

L’arbre de Nadal Llegeix més »