El Tió s’ha fet gran!!!
El matí del dia 22 de desembre, darrer dia de classe, el tió de cicle infantil s’havia fet moltttttttt gran. Els nens i nenes de P3, P4 i P5 el vàrem trobar instal·lat al gimnàs, amb la panxa ben plena…. Enguany la novetat ha estat que els nens i nenes de primer i segon, […]
El Tió s’ha fet gran!!! Llegeix més »



