2017

El Tió s’ha fet gran!!!

El matí del dia 22 de desembre, darrer dia de classe, el tió de cicle infantil s’havia fet moltttttttt gran.    Els nens i nenes de P3, P4 i P5 el vàrem trobar instal·lat al gimnàs, amb la panxa ben plena…. Enguany la novetat ha estat que els nens i nenes de primer i segon,  […]

El Tió s’ha fet gran!!! Llegeix més »

P5. CAGA TIÓ!

Avui hem fet cagar el tió d’infantil! Quina sorpresa, ha crescut moltíssim! Tenía una mica de mal de panxa ,i de tant en tant, hem escoltat algun pet. Hem picat i cantat molt fort i hem aconseguit que cagués unes xocolatines i un clauer per cadascú!!! Cliqueu a la foto per veure més imatges.

P5. CAGA TIÓ! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut