WE LOVE EUROPE: FUN FACTS

Estem molt contents d’haver rebut l’acreditació Erasmus+, ja que això ens permetrà continuar construint vincles amb algunes escoles de la Unió Europea, a través de diferents mobilitats d’alumnat i professorat, fins al 2027. Per anar obrint boca, des de la Comissió Erasmus, s’ha proposat un repte per a cadascuna de les comunitats, relacionat amb alguns dels països que les mestres van visitar els cursos anteriors en les diferents mobilitats. Els alumnes poden participar, tot dipositant la butlleta a l’urna que trobareu al costat del mural del vestíbul. Us animem a participar!

#ADNprim #Erasmus+ #internacionalizacion #STEAM @erasmus_plus_projects @sepie_gob