VA DE TEATRE!

Aquest curs, els alumnes de l’aula d’acollida de l’escola han preparat una obra de teatre per a la Mostra de Teatre, que cada any organitza el Centre de Recursos Pedagògics, per a les escoles de Reus i comarca. https://serveiseducatius.xtec.cat/baixcamp/mostra-de-teatre/

L’obra es representarà els dies 18, 20 i 27 de març als teatres dels col·legis Maria Rosa Molas i La Salle. Tots els alumnes de l’escola hi assistiran com a espectadors.

Els nostres “actors” són: El Claudio, l’Ashlyn, l’Illia, el Gabriel, la Fatou, el Brayan, la Jennifer, l’Ismail, el Mohamed, l’Elena, el Hansel, l’Stefan, la Valery i l’Adrián. La Núria i l’Àlex de 5è faran una col·laboració com a presentadors.

L’obra que han preparat amb la mestra Marta es titula “Fem la volta al món!!!” i és un recull de vivències dels diferents països dels nostres alumnes de l’aula d’acollida.

A l’aula d’acollida hi assisteixen alumnes nouvinguts, entre 3r i 6è, amb la mestra Marta.

Esperem gaudir tots plegats d’aquesta magnífica experiència!