TALLERS INTERNIVELL EDUCACIÓ INFANTIL

Durant el segon trimestre els alumnes d’educació infantil han iniciat l’activitat de tallers internivells els dimecres per la tarda.

Els tallers són els següents: art, descoberta, joc simbòlic, lego emocions i taules de llum. Cadascun d’aquests tallers es fa en un espai de l’edifici d’educació infantil.

Per fer aquesta activitat els alumnes de cada classe estan dividits en cinc grups: cavalls, gats, gossos, vaques i conills. Les tutores reparteixen les medalles als infants amb el dibuix de l’animal del grup al que pertanyen i seguidament s’ajunten P3, P4 i P5 perquè s’agrupin els que son del grup de cada animal per anar a fer el taller previst per aquell dia.