REPTE “TOT ANIRÀ BÉ!”

Benvolgudes famílies, us proposem el següent repte:

?Molts pobles i ciutats han començat una iniciativa que ens sembla molt bonica, per això en fem difusió.

?En aquests dies en que els nostres alumnes passaran molt temps a casa, es proposa fer algun cartell amb ells o pancarta per penjar de les terrasses o posar a les finestres.

?Així, quan vegin a la terrassa de davant un altre cartell, els animarà pensar que en aquella casa també hi ha un altre infant passant pel mateix que ell.

?La proposta inicial és fer un cartell semblant al que pengen a Itàlia, amb un arc de Sant Martí i un missatge d’ànim amb el text “Tot anirà bé”.?

Qui vulgui, també pot posar algun missatge d’agraïment o solidaritat amb el personal sanitari.??

Fes-te una foto i etiqueta-la a les xarxes de l’escola i envia-la al correu de l’escola e3002272@xtec.cat, així les podrem compartir:

#totanirabé #joemquedoacasa  @escolageneralprim

Salutacions!