PROGRAMA DE SALUT INTEGRAL

El curs passat, l’Escola General Prim va començar a participar en el Programa SI! de Salut Integral que promou la Fundació SHE.

Presidida pel Dr. Valentí Fuster, la Fundació SHE neix amb el repte de disminuir la malaltia cardiovascular, primera causa de mort al món. Les dades demostren que els factors de risc cardiovascular es presenten a una edat cada cop més primerenca i que els estils de vida poc saludables que s’adquireixen durant la infància, com ara el sedentarisme o una alimentació inadequada, es mantenen fins a la vida adulta.

Per això, la Fundació SHE (Science, Health and Education) ha desenvolupat el Programa SI!, un projecte de promoció de la salut que fomenta estils de vida saludables, incidint en el coneixement del cos i del cor, l’alimentació saludable, la pràctica d’activitat física i la gestió d’emocions.

Els mestres de l’escola i la Fundació SHE us animem a participar activament en el programa, realitzant activitats les en família que se us proposen. Així mateix, us animem a consultar els recursos que posem a la vostra disposició a la pàgina web del programa, www.programasi.org. Entre d’altres recursos, podreu trobar un curs d’hàbits saludables per adults o un vídeo del Dr. Fuster amb el què us anima a seguir les indicacions del programa de salut, també des de casa.