PREPAREM EL DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El proper 30 de gener, com cada any, celebrarem el DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA. Enguany, ho relacionarem amb el tema que estem treballant durant el curs: EL CANVI CLIMÀTIC. La cançó que volem cantar tots plegats i que resumeix la filosofia de l’esperança en un nou món de pau i sostenibilitat és “Color esperanza”, del cantautor argentí Diego Torres.

La idea que volem transmetre és la que reflecteix la tornada de la cançó:

Saber que se puede querer que se pueda
Quitarse los miedos sacarlos afuera
Pintarse la cara color esperanza
Tentar al futuro con el corazón.

Aquests dies, i per anar obrint boca, a les hores d’entrada i sortida podeu escoltar una cançó molt bonica de la Dàmaris Gelabert, que es diu “La festa de la Pau”. Si la voleu escoltar i practicar, aquí la teniu: