PREMI AL CONCURS DE CARTELLS DE L’OLIMPÍADA ESCOLAR

L’alumna de 6è A Elsa Casal i 11 alumnes més d’altres escoles ha estat una de les guanyadores del premi del concurs per a escollir el cartell de la 38a Olimpíada Escolar de Reus, el qual serà una composició de les 12 obres finalistes.

L’acte de lliurament dels premis i presentació del certamen es va presentar recentment a la Sala Santa Llúcia, amb l’assistència de l’alcalde de Reus, Carles Pellicer; el President del Consell Esportiu del Baix Camp, Josep Llebaria; la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; i el regidor d’Esports, Josep Cuerba, a més de diferents representants d’entitats esportives i dels centres educatius participants.

Des d’aquí felicitem a la nostra alumna i a la resta de finalistes!