PHOTOCALL DE PRIMAVERA

L’Escola General Prim dona la benvinguda a la Primavera. Els nens i nenes del segon cicle d’educació infantil, durant aquests darrers dies han elaborat una manualitat. És tracta d’unes roselles fetes amb pintura i cartolina. Aquest treball individual realment s’ha vist dimensionat per la seva grandària quan s’ha anat penjant en un panell.

Aleshores, l’equip d’educació infantil va pensar que el projecte tenia semblances amb un photocall. Així que van proposar convidar a les famílies, a l’alumnat i al personal docent i no docent que pertany  la comunitat educativa de l’Escola General Prim.

Segons la directora, Núria Serrano: “Aquest photocall brinda acostar i participar les famílies a l’escola i d’aquesta manera enfortir vincles. A més, és una manera bonica i divertida de rebre la Primavera”.