P4: ENS HA VISITAT LA GUÀRDIA URBANA

Els nens i nenes de la Classe del Drac de P4 hem rebut una visita molt especial, a la nostra escola han vingut dos policies de la Guàrdia Urbana de Reus.

Ens han explicat moltes coses interessants i molt importants per la nostra seguretat.

Han portat el seu cotxe, l’hem pogut veure per dins, escoltar les diferents sirenes i veure totes les llums que fan servir per avisar-nos de la seva presència. També hem vist totes les eines que porten per poder dur a terme el seu treball.

A la classe a través d’un conte hem pogut aprendre alguns dels aspectes més bàsics i importants de la mobilitat segura, així com l’exemplificació de les conductes més segures com a vianants o passatgers.

Ens hem divertit alhora que hem après coses molt importants!

Aquí teniu les fotos: P4 ÀLBUM ENS VISITA LA GUÀRDIA URBANA