NOU CONSELL D’INFANTS CIUTADANS

De nou, les nostres alumnes de 5è, la Raquel i la Sara, han estat al Saló de Plens de l’Ajuntament de Reus, juntament amb l’alcalde Carles Pellicer, per a participar amb altres escoles de la ciutat en el desenvolupament del programa educatiu “Infants Ciutadans”.

Aquesta iniciativa promou la participació activa dels infants en la construcció, el desenvolupament i la millora de la seva ciutat perquè raonin sobre aspectes que formen part de la seva vida sota el paràmetre dels drets dels infants.

Aquest curs s’ha treballat el tema: ‘Activitat física i salut’, i les sessions de treball s’han distribuït de la següent manera:

– Treball a l’escola: 3 sessions d’hora i mitja amb els alumnes de 5è des del mes de gener.

– Treball amb els representants del Consell Municipal d’Infants ja escollits: 3 sessions d’hora i mitja a l’Ajuntament, entre els mesos d’abril i maig, per preparar les propostes de les escoles i llur presentació pública.

– Audiència pública del Consell Municipal d’Infants per presentar les propostes al Consistori i a la ciutat.

– Participació del Consell Municipal d’Infants en el Seguici Festiu Petit de la Festa Major. Invitació de l’alcalde.

Aquí teniu algunes fotos de l’últim Consell: