LLISTATS DE LLIBRES I MATERIAL CURS 2019/20

Aquí teniu els llistats de llibres i materials de cada classe per al proper curs:

Llibres P3

Llibres P4

Llibres P5

Llibres 1r

Llibres 2n

Llibres 3r

Llibres 4t

Llibres 5è

Llibres 6è

Us recordem que haureu de portar-ho tot a l’escola el:

Divendres, 6 de setembre de 2019, entre les 10.00 i 13.00 hores.

NOTA PER A LES FAMÍLIES DE P3:

El divendres, 6 de setembre de 2019,  a les 10 del matí hi haurà la reunió informativa a tots els pares i tutors d’alumnes de P3 és molt important que no hi falteu ja que s’explicarà el funcionament i com s’organitza el curs i coneixereu el tutor/a del vostre fill/a.

El mateix dia de la reunió haureu de portar tot el material que hi ha marcat en negre a la llista que us adjuntem per deixar-lo a l’Escola i tenir-lo preparat el dia que comencin els alumnes.

Per altra banda també us informem que si us voleu fer socis de l’AMPA de l’Escola  podeu beneficiar-vos dels serveis que donen: menjador a l’escola, activitats extra escolars, aula d’acollida de matí i tarda, festa de final de curs i la compra de la bata, el xandall i els llibres a un preu més econòmic.

Moltes gràcies,

Equip directiu