L’ESCOLA DEMOCRÀTICA

A la nostra escola, periòdicament es fa una assemblea, on els delegats de cada classe es reuneixen amb la directora, la Núria, per proposar activitats i aportar idees per tal que, entre tots, fem una escola millor. Cada delegat porta les idees que s’han recollit a les sessions de tutoria de la seva classe i a l’assemblea es debat cada proposta i es busca una sol·lució: És l’ESCOLA DEMOCRÀTICA!

D’altra banda, l’alumnat del cicle superior participa de l’activitat Infants Ciutadans, que organitza cada l’any l’Ajuntament de Reus, amb la participació d’altres escoles de la nostra ciutat. La Casa de la Vila vetlla per escoltar les propostes dels nostres ciutadans del futur.