LA NOSTRA BIBLIOTECA: UN ESPAI, MOLTS MONS!

La nostra biblioteca és el punt de partida d’alguns dels objectius que tenim com a escola, com són el gust per la lectura i el foment de l’hàbit lector. Des de fa un temps l’espai de la biblioteca està immers en un procés de transformació per tal d’adaptar-se als interessos, les inquietuds i les demandes dels nostres nens i nenes. És per això que cada any es van incorporant nous llibres, contes, àlbums il·lustrats i demés elements per tal d’ampliar el ventall d’oportunitats d’accedir a la lectura i fomentar l’interès per llegir per plaer.

L’espai de la biblioteca és important, com també l’ús pedagògic que se’n pot fer. Hem apostat pel préstec quinzenal per als nostres alumnes, a més d’activitats que han ajudat a dinamitzar les estones de lectura, com ara el Laboratori de contes de Cuentropía o la visita de l’il·lustrador Òscar Sardà.

#ADNprim