LA COMUNITAT DE GRANS DESCOBREIX EL RUGBY!

Durant aquestes setmanes hem presentat, amb la col·laboració del Reus Rugby Club, unes jornades de Rugby a l’escola, destinades a l’alumnat de quart a sisè de Primària.

Tota l’activitat es va desenvolupar de forma segura, amena i divertida pels nens i nenes, on van poder fomentar el seu desenvolupament físic, psicomotor i social, incidint molt en un treball de valors positius com el respecte, la integritat, la responsabilitat i el treball en equip.

A la primera sessió es va introduir conceptes bàsics com va ser vocabulari i normes bàsiques d’aquest esport on també van poder realitzar la primera  toma de contacte amb l’esport al pati.

La segona encara va ser més lúdica. Les passades, bloquejos, recepcions i llançaments van estar a l’ordre del dia! Sempre prenent mesures que no comportessin cap mena de risc, mitjançant matalassos per evitar mals davant possibles caigudes.

Amb aquest esport van poder treballar l’aprenentatge de les habilitats bàsiques com córrer amb la pilota, recepcions, llançaments, passades, placatges entre altres.

A la finalització de les jornades ens han convidat a tota a poder assistir de manera altruista als entrenaments que el club va oferint cada setmana a la seva seu ubicada al Camp de La Pastoreta de Reus.

Realment, una activitat divertida!!!!

Si voleu conèixer més activitats del Reus Rugby Club podeu visitar el seu web: https://www.reusrugbiclub.cat/

Cliqueu la imatge per veure les fotos que vam fer a l’escola: