I5-2n: SORTIDA AL PORT DE TARRAGONA

Els nens i les nenes de I5 i 2n van anar d’excursió al port de Tarragona gràcies a la dotació que ha obtingut l’escola del PMOE PROA+. Vam marxar a les 9 del matí i a les 10 ja començàvem les activitats al museu del Port de Tarragona.

Al museu es van separar en dos grups, I5 va fer l’activitat anomenada “En sabràs… la tira” i 2n va fer l’activitat dels “Pirates”

Un cop acabades les activitats, tot l’alumnat de I5 i 2n va fer un passeig en barca, el qual va encantar. Van poder observar diferents vaixells i embarcacions del port que no havien vist mai. Totes les activitats van ser molt divertides!

Després, van dinar i aprofitar per anar a jugar al parc del port. Va ser un gran dia que vam compartir tots junts!

Podeu veure les fotografies en el següent enllaç: ÀLBUM SORTIDA PORT TARRAGONA I5 2n 2023