HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!

Els nens i nenes de la Comunitat dels Petits (I3, I4 i I5) i la Comunitat dels Mitjans (1r, 2n i 3r) vam fer una sortida al Parc dels Capellans per veure com han canviat els arbres a la tardor… Però quina sorpresa vam tenir, perquè entre les plantes i arbres del parc vam trobar el tió!!! Fins i tot n’hem trobat un que feia skate!

Cada Tió estava molt cansat del llarg viatge que havia fet des de la muntanya i per això el vam portar a l’escola, el vam tapar amb una manta i li vam donar menjar. Què content que es va posar!!!