ESTRENEM PISSARRA DIGITAL INTERACTIVA

Aquest curs, el nostre centre ha fet un pas més en el procés de millora de l’equipament relacionat amb les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (les TAC). I és per això que hem adquirit, amb l’ajuda del Departament d’Educació, una pissarra digital interactica (una PDI), de la marca Clevertouch, una de les millors marques del mercat pel que fa a aquests tipus de productes.

La PDI funciona com una tauleta gegant on, l’alumnat i el docent pot fer tot tipus d’activitats. Es poden fer exercicis amb un punter, pintar, esborrar, obrir arxius, obrir el cercador, etc. És una eina que motiva molt l’alumnat pel seu alt vessant visual i ludic on, a més, permet a l’infant una interacció més vivencial amb els continguts.

La pissarra digital interactica estarà ubicada a l’aula STEAM, però es podrà moure per les diferents aules, gràcies al seu peu amb rodes, que permet desplaçaments segurs pels passadissos.

Esperem que la gaudiu!

#TotsFemEscola