ENS VISITA L’IL·LUSTRADOR ÒSCAR SARDÀ

Les nenes i els nens de la comunitat de mitjans han gaudit d’una proposta a la biblioteca de l’escola. Es tracta de la visita de l’Òscar Sardà, l’il·lustrador que ha creat el personatge del follet Oriol, protagonista d’una col·lecció de llibres, dels quals en tenim alguns exemplars a l’escola i ens agraden molt.
L’Òscar ens ha fet alguns dibuixos en directe mentre el mestre explicava el conte. A més, ens ha explicat com escriu les seves històries i ha respost totes les nostres preguntes. Hem passat una bona estona! Moltes gràcies, Òscar!

Cliqueu sobre les imatges i podreu veure totes les fotos de l’activitat: