DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER… A CASA

A causa de la situació que estem vivint aquestes setmanes, provocada pel Coronavirus, avui no hem pogut celebrar el “Dia de l’Educació Física al carrer”, que els alumnes de 6è havien de fer conjuntament amb els de l’Escola Misericòrdia. Tot i així, volem aprofitar aquestes línies per remarcar la importància de continuar fent activitat física durant el confinament, per tal de mantenir la salut física i mental del conjunt de la població.

Per salvar l’obstacle del confinament, el mestre d’EF, el David, va proposar una activitat motivadora per fer-la a casa i penjar-la a la web de l’escola en el dia d’avui. Es va presentar un repte als alumnes de 6è on s’havien de fer una foto o petit vídeo fent esport a casa.

Aquí tenim algunes de les imatges enviades a l’escola amb moltes ganes per poder donar exemple: https://photos.app.goo.gl/N2W5QnQnufgnuWeNA

Us convidem a la resta a fer-ho!!! Animeu-vos!!!

Teniu més informació del Dia de l’Educació Física al carrer a la web https://www.defc.cat/

DEFC A CASA

A causa de la situació que estem vivint aquests dies provocada pel coronavirus, resulta evident la importància de fer activitat física durant el confinament per mantenir la salut física i mental del conjunt de la població.

Per això el DEFC 2020 no pot faltar a la seva cita. El Dia de l’Educació Física al Carrer es convertirà en el Dia de l’Educació Física A CASA i posarà de manifest, ara més que mai, un dels pilars de l’Educació Física que reben els nostres alumnes: conèixer i aplicar estils de vida actius en benefici de la salut.

Com a professor/a d’Educació Física, t’animem a proposar una activitat motivadora als teus alumnes per fer-la a casa i perquè la pengin a les xarxes socials el dia 28 d’abril.

Pensa una activitat original, comparteix-la amb els teus alumnes i fem que el dia 28 d’abril sigui un Dia de l’Educació Física a Casa, però igualment especial, com cada any.

Anima’ls a etiquetar a les xarxes les diverses activitats que facin:

#DEFC2020 #DEFCasa #COPLEFCActivaCatalunya