CELEBREM DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA!!

El passat dijous, 30 de gener, vam celebrar al pati de l’escola el Dia Escolar de la Pau i la No-Violència. És un acte per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

La directora, la Núria, va explicar-nos el significat d’aquest dia i, tot seguit, alguns alumnes de cicle superior van sortir a parlar-nos dels grans personatges que han estat molt importants per a la Pau al món i l’assoliment d’alguns Drets molt importants, com ara Ghandi, Clara Campoamor, Luther King, etc.

Per a cloure l’acte, vam fer tres rotllanes per cantar una cançó que vam preparar amb la mestra de música, la Magda. La cançó és “Color esperanza” del cantautor argentí Diego Torres. Alguns alumnes del cicle superior van col·locar-se al mig per enlairar un gran món fet de tela.

Aquí teniu les fotos: