COMENCEM ELS PADRINS DE LECTURA!

Fa unes setmanes que les classes de 2n i 5è han començat una activitat conjunta i setmanal molt xula: ELS PADRINS DE LECTURA!

És una experiència senzilla per a un aprenentatge a partir de les emocions que sorgeixen de la cooperació entre grans i petits.

Les nenes i els nens de 5è fan llegir un cop per setmana  els nens i les nenes de 2n.

Cal deixar clar que els nens i les nenes de 5è no són qui ensenyen a llegir, sinó que la seva tasca es ajudar-los a practicar la lectura.

Els mestres es reuneixen prèviament per escollir les parelles en funció del seu nivell i interessos. Cada alumne de 2n tindrà el mateix padrí o padrina de 5è durant tot el curs, per tal de potenciar una relació personal i afectiva entre ells dos.

Us deixem unes fotos que hem fet: