CELEBREM EL DIJOUS GRAS ALS PARCS DE REUS!

A la nostra escola som conscients de la importància de preservar i celebrar les festes i tradicions, que són mostra de la nostra cultura. A banda de fer cas a les ordres de SM el Rei Carnestoltes i portar tot allò que ens ha manat durant la setmana, tots els alumnes de l’escola hem anat a un parc diferent per fer un bon esmorzar de Dijous Gras. Els alumnes de la comunitat de petits han anat al parc dels Capellans, els nens i nenes de la comunitat de mitjans han pujat fins a la Boca de la Mina i l’alumnat de la comunitat de grans han anat al parc del Mas Mayner, al costat del polilleuger Joan Rebull. Aquí teniu algunes fotos de cada comunitat:

PETITS
.