CELEBREM EL DIA DE LA POESIA

Un any més, a l’escola hem celebrat el Dia de la Poesia. Per tal d’anar canviant el format, la proposta d’enguany ha tingut variacions. S’ha escollit que a partir de l’ODS “Igualtat de gènere”, l’eix del dia fossin les dones poetesses i, després, dinamitzar-ho a través d’una cadena de poemes anomenada “Compartim poesia”. La idea és que tota la comunitat educativa pot compartir i regalar poemes pel Dia de la Poesia. Cada alumne ha escollit un alumne o docent per escriure-li un poema, l’ha deixat al seu sobre de la cartellera de la classe i durant la tarda del Dia de la Pau, al pati, cadascú ha buscat el seu “amic o amiga del poema” per llegir els poemes plegats.

Cada classe ha escollit la seva poetessa i un poema representatiu. Les poetesses que hem treballat han estat Lola Casas, Fina Girbés, Olga Xirinacs, Joana Raspall, Núria Albó, Isabel Barriel i Rosa M. Arrazola.

A més, prèviament a l’intercanvi de poemes, la classe de 6è ha interpretat diversos raps en grups. Ens ho hem passat molt bé amb les cançons tan esbojarrades que han cantat!

Cliqueu la següent imatge per veure totes les fotos: