CASALS D’ESTIU 2020 A REUS

Benvolgudes famílies,

Des de la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Reus i amb la voluntat de poder oferir més oportunitats educatives als infants de Reus, durant l’estiu 2020 es promouran casals per a infants de 6 a 14 anys, “amb un caire educatiu, social i lúdic i amb temàtiques específiques de diferents àmbits”.

El programa ‘Estiu enriquit’ es desenvoluparà en forma de 10 casals temàtics, en escoles de la ciutat, i repartits en els diferents setmanes dels mesos de juliol i agost. Tindran 30 places cada un i cada setmana, i el preu estarà tarifat en funció de criteris d’inclusió social.

Les inscripcions s’hauran de fer a través de l’OME (presencialment amb cita prèvia, per correu electrònic o telemàticament), a partir del 22 de juny. També s’ofertaran propostes que provenen, a través de la convocatòria de subvencions per al foment de l’organització de casals d’estiu, generalment provinents de les AMPA i entitats de lleure, i que finalitza el proper 19 de juny.

I, finalment, també hi haurà les propostes que provenen de les entitats que demanen els usos socials de les escoles i que ofertaran casals, activitats esportives, tallers i altres activitats. Des d’Educació es coordina un cercador d’activitats d’estiu que romandrà obert en tot moment per acollir i difondre les activitats d’estiu programades per les entitats de Reus i que es facin arribar telemàticament.

Us adjuntem la informació per fer la inscripció:

Clica l’enllaç: INSCRIPCIÓ ALS CASALS