Aula d’acollida

Aquest any a l’escola tenim aula d’acollida. Aquesta esdevé un punt de referència per un aprenentatge intensiu de la llengua catalana i proporciona a l’alumnat nouvingut una atenció adequada a les necessitats i als progressos lingüístics, sense perdre el contacte amb la resta de seu grup classe.

La metodologia de l’aula d’acollida ha de tenir en compte l’organització dels aprenentatges de manera globalitzada, l’existència d’activitats funcionals, el foment del treball cooperatiu i l’establiment de relacions personals positives.

A continuació us mostrem una imatge dels nostres alumnes aprenent vocabulari i tradicions de la castanyada.