APRENEM I FEM COHESIÓ AL CORRAL DE NERI!

Durant el mes de novembre, en el marc del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE) i PROA+, els infants de l’escola estan gaudint d’una proposta educativa en plena natura: La Granja – Escola Corral de Neri, que es troba al Catllar (Tarragonès). De moment, ja hi ha anat la comunitat de petits i la comunitat de mitjans.

Tots, petits i grans han tornat encantats de poder passar un dia de natura, bosc, animals i treballant les emocions! Han compartit vivències amb les companyes i companys de la classe i han fet cohesió de grup!

Aquí teniu les fotos de cada grup:

Fotos d’I4: GRANJA NERI I4

Fotos d’I5: GRANJA NERI I5