APRENEM AMB L’HORT!

L’hort de l’escola ens serveix per a observar tot el procés de creixement de les hortalisses, a més dels insectes que van apareixent al voltant de les flors i les plantes aromàtiques que també s’han plantat.

Els nostres alumnes tenen una bona oportunitat per treballar hàbits, valors, cooperació, participació, autonomia i competències bàsiques de manera transversal. S’han d’encarregar de fer el manteniment, com ara treure males herbes, regar, collir, etc.

L’hort escolar afavoreix el desenvolupament individual i social dels alumnes, i al seu benestar físic i psicològic, ja que és un espai exterior de contacte amb la natura i els alumnes parteixen de l’acció i la pràctica per assolir els aprenentatges. És una eina directa per potenciar les competències bàsiques a través de l’educació ambiental.