ACTIVITAT FUTBOLNET DE LA FUNDACIÓ BARÇA

L’alumnat més gran de l’escola participa des de fa unes setmanes a l’activitat gratuïta FutbolNet que organitza la Fundació FCBarcelona. Aquí teniu unes fotos de les sessions que ja s’han fet: ALBUM FOTOS FUTBOLNET 2021

El projecte FutbolNet té per objectiu donar suport a infants i joves, tot fomentant la integració i cohesió social, creant condicions favorables per la prevenció de la violència, tot fent servir l’esport com a eina educativa. El programa contribueix positivament a la comunitat local de moltes maneres diferents, com per exemple:

– Millora de les habilitats dels i les participants per la resolució dels conflictes.
– Millora del comportament respectuós dels participants vers els altres i el seu entorn.
– Millora en el rendiment escolar dels participants.
– Transferiment de coneixement en metodologies educatives i currículum a escoles locals.

La clau del projecte FutbolNet és el diàleg. A través d’aquesta eina, els jugadors i jugadores no només entren en una relació de respecte i enteniment mutu, sinó que també adquireixen confiança en si mateixos i sentit de responsabilitat. Els beneficiaris del projecte són grups d’infants i joves d’entre 10 i 16 anys, sempre en grups mixtos de nois i noies.