6è: EL BINGO DE LES EMOCIONS

Els nens i les nenes de 6è han fet una activitat que ens han proposat des de l’escola de Romania. Es tracta de jugar al bingo de les emocions. L’alumnat havia de respondre com es sentien en diferents situacions i després buscar a un company/a que es sentís igual.

Aquesta activitat ha fet que els i les discents es coneguin millor i trobin companys/es que es sentin igual. A més, ha fomentat que interactuessin en anglès i que enriqueixin el seu vocabulari. Els ha agradat molt i s’han esforçat per poder expressar el seus sentiments en anglès.

L’intercanvi amb l’escola de Romania ha estat molt enriquidor, ja que motiva la majoria de l’alumnat a utilitzar la llengua anglesa i això fa que cada dia es sentin una mica més còmodes parlant en anglès.

Cliqueu a sobre de les següents imatges per veure els vídeos dels nens i les nenes preguntant i responent les preguntes del bingo: