6è: ATUREM EL CANVI CLIMÀTIC!

Per commemorar el Dia Internacional Contra el Canvi Climàtic, els infants de 6è de la nostra escola han participat, juntament amb altres centres educatius, en una diada reivindicativa animant als reusencs i reusenques a augmentar la consciència ambiental i aturar el canvi climàtic amb petites accions quotidianes del dia a dia. L’activitat s’ha impulsat des del Programa d’Educació Ambiental Reus 2030.

Els nens i les nenes de les escoles han arribat a la plaça del Mercadal portant cartells que s’havien elaborat a les aules a partir d’un treball previ de debat i exposició de continguts didàctics sobre el canvi climàtic.

Al Mercadal, alguns infants han llegit manifestos i decàlegs contra el canvi climàtic, que han elaborat prèviament a l’escola.

Al final de l’acte, els polítics han agraït i felicitat per la seva implicació en l’activitat, pel treball fet en l’elaboració de pancartes i manifestos i pel seu compromís amb el medi ambient i la lluita contra el canvi climàtic.

Cliqueu la imatge per veure algunes fotos de l’acte:

#ADNprim