5è PARTICIPA A LES JORNADES TED ED CLUB

L’alumnat de 5è de primària ha participat la setmana passada en les jornades TED ed Club organitzat pel CRP Baix Camp.
El TED ed Club és un programa escolar per a despertar en l’alumnat l’habilitat per desenvolupar, discutir i comunicar les seves idees sobre innovacio i emprenedoria. L’alumnat ha estat treballant durant diverses setmanes temes relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Ha treballat el text de manera escrita i, posteriorment, ha preparat la presentació oral en anglès del mateix. Cada classe ha escollit la millor presentació per a presentar-la a les jornades.
Tot seguit podeu veure les presentacions que s’han presentat a les jornades. Esperem que us agradin!!:
#TotsFemEscola