5è: VISITA A LA TARRACO ROMANA

Els alumnes de 5è hem fet una sortida a la Tarragona Romana. Ha estat una visita guiada amb moltes curiositats de la història de la ciutat. Hem visitat l’exterior de les muralles romanes, la gran maqueta de Tàrraco, l’exterior de la catedral (zona antic temple romà), l’interior pretori i circ romà. Per acabar, hem pogut gaudir de l’explicació de la història de l’amfiteatre des del mateix monument.

Per què ho treballem?

Aquesta sortida permet descobrir com era la vida a l’antiga Tarragona a través d’un sistema de competició i participació que t’endinsa en els grans edificis romans. L’objectiu es fer l’alumnat partícip de la vida social i cultural de l’Imperi. Ha de superar proves, participar en jocs, treballar amb material de rèplica i sobretot, comportar-se com un romà més.

Amb la classe es forma un grup especialitzat en època romana i es descobreix a peu de carrer els detalls de l’antiga Tàrraco endinsant-se en els seus edificis lúdics, militars i passejant pels indrets de la polítics romana. L’alumnat té a disposició un educador expert en educació i història per a resoldre totes les qüestions sobre l’època romana.

Com podreu comprovar a les fotos, l’alumnat ha gaudit d’allò més de les diferents activitats. Cliqueu els següents links per veure els àlbums:

5è A: ÀLBUM SORTIDA TARRACO ROMANA 2023

5è B: ÀLBUM SORTIDA TARRACO ROMANA 2023