5è: JORNADES TED EDCLUB AL TEATRE BARTRINA

El passat dijous 16 de juny, els alumnes de 5è, representats per la Safae B. i el Marc N. R. van acudir a les jornades TED EdClub, organitzades pel CRP Baix Camp.

El TED EdClub és un programa escolar per a despertar en l’alumnat l’habilitat per desenvolupar, discutir i comunicar les seves idees sobre innovació i emprenedoria. L’alumnat ha estat treballant durant diverses setmanes temes relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Ha treballat el text de manera escrita i, posteriorment, ha preparat la presentació oral en anglès del mateix. Cada classe ha escollit la millor presentació per a presentar-la a les jornades.

Aquest any, s’han prioritzat diferents temes d’actualitat. En el nostre cas vam aportar idees per tal d’acabar amb la pobresa al món. Va ser una experiència interessant, ja que tot l’acte es va desenvolupar en anglès. A l’acte hi van participar altres escoles de Reus i les seves intervencions també van ser molt interessants.

Aquí teniu les fotos i vídeos de l’acte:

PRESENTACIÓ TED EDCLUB SAFAE I MARC 5è 2022

5è ÀLBUM JORNADES TED EDCLUB 2022