4t: TALLER D’ALIMENTACIÓ I BEGUDES ENSUCRADES

Els alumnes de 4t han fet un taller d’alimentació ecològica amb la mare de la Luana. Els han explicat les propietats de l’arròs integral cultivat com feien els nostres avantpassats, és a dir, sense productes químics.

L’altre taller, dedicat a les begudes ensucrades ha estat impartit per alumnes de Nutrició de la Facultat de Medicina de la URV. Els alumnes han pogut comprovar la quantitat de sucre que porten alguns refrescos i han comprès que cal fer-ne un consum ocasional, per a evitar diabetis i obesitat. També s’ha parlat dels beneficis del consum d’aigua respecte a les begudes ensucrades.

Aquí teniu algunes fotos: