4t: A STEAM DESCOBRIM EL FUNCIONAMENT DE LES MÀQUINES SIMPLES!

A STEAM amb l’alumnat de 4t treballem les màquines simples!

Veiem el funcionament de les màquines simples, les muntem i fem variacions per entendre’n el funcionament.

Ens repartim la feina en rols cooperatius que roten cada setmana, els que segueixen les instruccions, els que busquen les peces i els que munten les màquines. D’aquesta manera tots participem del procés i som conscients que tots els rols són importants i han de treballar junts perquè les màquines es puguin muntar.

Quan sabem com funcionen les màquines a la perfecció dissenyem una màquina autèntica i original que resolgui un repte!

El primer repte del curs ha estat: “Dissenyem un aparell que ens ajudi a aguantar el mòbil o la tablet perquè no ens faci mal el coll i per evitar que caigui a terra i es trenqui”.

Amb aquest repte hem gaudit molt i estem molt il·lusionades per descobrir la resta de reptes que ens esperen!

A continuació us mostrem els nostres aparells: (Cliqueu sobre les imatges)

#TotsFemEscola #TransformacióEducativa #EinesPelCanvi