3r: UNA MICA MÉS DE MI

Dins del Projecte Vincles amb la Biblioteca Xavier Amorós, el grup de 3r de l’escola ha compartit amb les famílies l’activitat “Una mica més de mi”, elaborada a partir d’entrevistes fetes entre els mateixos infants.

L’acte ha anat acompanyat amb una exposició creada amb materials reciclats com oueres de cartró (prèviament pintades i decorades lliurement), que feien la funció com de “capses dels tresors” d’ells/es. A dins han ficat elements que els defineixen, coses que els agrada tocar, veure, tastar, mirar… A més a més, s’han penjat les diferents entrevistes de l’alumnat. Ha estat molt profitós!

#TotsFemEscola

Aquí teniu totes les fotos: 3r: ÀLBUM PROJECTE VINCLES TOT SOBRE MI