2n: REUS AMB NOM DE DONA

Els i les nenes de 2n han estat els encarregats d’informar a l’escola sobre els esdeveniments que es fan a la ciutat de Reus durant el mes de març, per commemorar el Dia Internacional de la Dona. Mentre van estar estudiant el nostre barri, es van adonar que hi havia més carrers amb nomes de homes que de dones. Llavors, van buscar una solució a aquest problema i van cercar dones importants en la història. Tot seguit, van fer una llista de noms de dones com a proposta pels nous carrers de la ciutat.

Vam contactar amb l’ajuntament i ens van visitar les delegades del departament de igualtat de gènere del ajuntament i els hi vam explicar el què havíem vist i els vam donar un llistat de noms pels nous carrers de la ciutat. Les delegades ens van portar els tríptics dels esdeveniments que es feia a la ciutat de Reus i ens van deixar encarregats de explicar-ho als nens i nenes de l’escola.

Cliqueu les imatges per veure els vídeos dels nens i nenes: