2n: “HOLA, SANT PERE!”

Un any més, els alumnes de 2n han participat a l’activitat “Hola, Sant Pere!”, que organitza Canal Reus TV, juntament amb altres escoles de la ciutat, per donar la benvinguda a la Festa Major. Enguany, al bell mig de la plaça del Mercadal, els infants han omplert la silueta que conforma la Víbria, un dels elements del nostre seguici festiu.

Després de fer la foto, la Víbria ha ballat davant de tots els nens i nenes i han esmorzat un tros de coca de sucre i fruits secs, amb els quals han estat obsequiats. També, ha sortit a ballar el gegantó Joan Petit i els infants han cantat la cançó “El Joan Petit quan balla”. L’acte també ha servit per a recollir donatius per a la recerca en el càncer infantil.

Aquí teniu les imatges: