Menjador escolar

Menú derivades SETEMBRE

Menú OCTUBRE

Menú Derivades OCTUBRE

L’escola disposa de cuina pròpia i es planteja seriosament tant l’elaboració alimentària, l’equilibri nutricional i el temps del migdia. És per això que aquests espais es regeix per un Projecte de menjador.

Preu de menjador: 6€/ dia.

El temps de migdia és un espai d’aprenentatge, d’educació en la vida quotidiana i de les pautes de convivència social, en què es poden assolir coneixements, desenvolupar hàbits i habilitats i adquirir actituds i valors. És important que el projecte del menjador escolar sigui una continuïtat del projecte educatiu de l’escola, el qual es té en compte a l’hora de programar els objectius.

En aquest sentit es considera que el menjador escolar ha de dur a terme les següents funcions:

• Proporcionar al comensal un menjar de qualitat tant des del punt de vista nutricional com d’higiene i sensorials.
  • Promocionar hàbits higiènics, alimentaris i de comportament.
  • Potenciar la varietat i la identitat gastronòmica.

Guia alimentació saludable en l’etapa escolar

Recursos humans:

Equip de cuina: Quim Miró i Lucía Domínguez.

Equip de monitoratge: Àlex Vázquez, Laura Bel, Vicente Remacho, Núria Gelabert, Marta Pedrosa i Naiara Bosoms.