Salut

D’acord amb el projecte de Convivència del centre es comunica a les famílies que:
Medicaments: Per a poder subministrar qualsevol medicament prescrit als alumnes, és necessari la recepta del metge i signar l’autorització corresponent per part de la família.

Al·lèrgies i intoleràncies realització activitats escolars.: La família haurà de comunicar la situació al centre. En cas d’intoleràncies o al·lèrgies que impedeixin a l’alumne realitzar algun tipus d’activitat s’haurà d’aportar algun tipus d’informe mèdic que ho corrobori.

Al·lèrgies i intoleràncies aliments.: La família haurà de comunicar la situació al centre. En cas d’intoleràncies o al·lèrgies que impedeixin a l’alumne ingerir diferents aliments s’haurà d’aportar algun tipus d’informe mèdic que ho corrobori.

Malaltia i assistència visita mèdica: La família haurà d’aportar el justificant corresponent.

Vacunacions: La família haurà de signar la corresponent autorització, tant positiva com negativa que se’ls hi proporcionarà.

Polls: L’ escola és un lloc on la presència de polls al cap pot ser freqüent, ja que la convivència de molts nens afavoreix la difusió, malgrat que pares i mestres ens preocupem per evitar-ho. Us recordem que els polls del cap no transmeten malalties i no són cap risc per la salut, però convé eliminar-los.