Qui som

L’escola Enric Granados és un centre públic del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya que cobreix l’escolaritat des d’Infantil 3 anys fins a 6è de Primària.

És una escola pública, laica, que està immersa en la realitat social i cultural de la nostra ciutat i del nostre país i que participa de les diferents manifestacions culturals pròpies de Catalunya.

És un centre acollidor, integrant a la nostra escola la diversitat cultural i social de l’entorn més immediat.

La llengua vehicular és el català. S’imparteix l’Anglès com a llengua estrangera a partir dels 3 anys.

Eduquem en la llibertat, en l’esperit democràtic i en el valor del diàleg per tal de formar ciutadans compromesos amb la societat. L’educació integral de l’alumnat és el nostre objectiu prioritari.

Per tal de dur a terme la tasca docent en òptimes condicions, és l’objectiu prioritari la coordinació dels equips docents, per tal de garantir una línia metodològica comuna. També és un objectiu prioritari exercir una permanent tutorització de l’alumnat, directament i amb contactes periòdics amb les famílies, entenent que l’educació és cosa de tota la Comunitat Educativa de l’escola.