Celebració del 10è aniversari del drac de l’escola, en FOGUET!

Aquest any en Foguet ha fet 10 anys, i per celebrar-ho com cal, els alumnes de 3r, que són els encarregats del Foguet, han preparat uns balls que els alumnes d’infantil i els de cicle inicial han gaudit d’allò més.

S’hi han esforçat molt, creant les coreografies, portant en Foguet, i fent que tots els espectadors gaudíssim de la festa.

PER MOLTS ANYS FOGUET!

PROJECTE DE TRANSFORMACIÓ DEL PATI

ESTEM MOLT CONTENTS QUE EL PROJECTE DE L’ESCOLA “Fem un pati més inclusiu a l’Escola el Sagrer” hagi estat seleccionat en el procés de Pressupostos Participatius de Decidim Barcelona. Agraïm la implicació i el suport de tota la comunitat educativa i, també, dels veïns del… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022. 7 de juny de 2021

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera:

Cada centre publica la llista d’alumnes admesos al centre i la llista d’alumnes que s’hi han preinscrit, però que tenen un altre centre assignat. Si el centre no ha pogut atendre totes les sol·licituds, també publica la llista d’espera.

La llista d’espera està formada per totes les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció o posteriors, sempre que no tinguin assignada una petició d’ordre anterior (per tant, prioritzada pel sol·licitant). La llista s’ordena per ordre de petició, la puntuació definitiva i el número de desempat.

Per veure les llistes, cliqueu damunt de:

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Alumnes preinscrits al centre

Llista d’espera

Les famílies poden fer una reclamació a la plaça assignada en el període de preinscripció entre els dies 7 i 18 de juny. Per fer la reclamació a la plaça assignada:

SORTEIG PER RESOLDRE LES SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ EMPATADES EN PUNTS: 5 de maig del 2021

El nombre de places a cada centre educatiu és limitat. Si el nombre de peticions supera el d’alumnes que l’escola pot acollir, cal aplicar un sistema de desempat entre les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació. Per fer-ho, s’obté un número per sorteig a partir del qual s’ordenen totes les peticions empatades en punts, tenint en compte el número de desempat que s’ha assignat a cada sol·licitud.

Resultat del sorteig:

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds de 2n cicle d’educació infantil i de primària és el 69.448 (números assignats: 78.327).

LLISTA ORDENADA DEFINITIVA:  7 de maig de 2021

Després del sorteig, s’elabora la llista definitiva de sol·licituds per a l’assignació de places. Per fer aquesta llista en primer lloc es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

LLISTA

LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ PROVISIONAL: 19 d’abril de 2021

Un cop acabat el període de presentació de sol·licituds, els centres educatius estudien cadascuna de les peticions que han rebut: n’analitzen les dades, els criteris de prioritat que les famílies demanen que es tinguin en compte, i també els documents justificatius. Tot seguit, publiquen la llista de sol·licituds amb els barems provisionals. En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.