EL CIM DE LES ÀLIGUES

El divendres 15 d’octubre els nens i nenes de cicle inicial vam anar d’excursió al Cim de les Àligues.

Va ser un dia fantàstic perquè vam aprendre moltes coses noves sobre les aus i vam poder gaudir d’una exhibició de vol espectacular.

També vam poder compartir moltes estones de joc amb els nostres companys i companyes de classe i de cicle.

Ens visita l’Araceli Segarra

Aquest dilluns va ser un dia molt especial, perquè l’Araceli Segarra, tot un referent en alpinisme al nostre país, va venir a l’escola a fer-nos una xerrada sobre les seves experiències a la muntanya, els valors que ens aporta, el respecte a la natura i… Llegeix més»

Un desig!

A cicle mitjà hem demanat un desig per aquest curs. Ho hem embolicat en forma de caramel i l’hem penjat al passadís per tenir-ho present en el dia a dia.
Esperem que es compleixi al final de curs!

REUNIONS D’INICI DE CURS

Totes les reunions començaran a les 17:30h per videotrucada Meet.

• Educació Infantil

P3: dimecres 13 d’octubre

P4: dijous 30 de setembre

P5: dimecres 28 de setembre

• Cicle Inicial

1r: dilluns 27 de setembre

2n: dimarts 28 de setembre

• Cicle Mitjà

3r: dimarts 5 d’octubre

4t: dilluns 4 d’octubre

• Cicle superior

5è: dimecres 6 d’octubre

6è: dijous 7 d’octubre

Celebració del 10è aniversari del drac de l’escola, en FOGUET!

Aquest any en Foguet ha fet 10 anys, i per celebrar-ho com cal, els alumnes de 3r, que són els encarregats del Foguet, han preparat uns balls que els alumnes d’infantil i els de cicle inicial han gaudit d’allò més.

S’hi han esforçat molt, creant les coreografies, portant en Foguet, i fent que tots els espectadors gaudíssim de la festa.

PER MOLTS ANYS FOGUET!

PROJECTE DE TRANSFORMACIÓ DEL PATI

ESTEM MOLT CONTENTS QUE EL PROJECTE DE L’ESCOLA “Fem un pati més inclusiu a l’Escola el Sagrer” hagi estat seleccionat en el procés de Pressupostos Participatius de Decidim Barcelona. Agraïm la implicació i el suport de tota la comunitat educativa i, també, dels veïns del… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022. 7 de juny de 2021

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera:

Cada centre publica la llista d’alumnes admesos al centre i la llista d’alumnes que s’hi han preinscrit, però que tenen un altre centre assignat. Si el centre no ha pogut atendre totes les sol·licituds, també publica la llista d’espera.

La llista d’espera està formada per totes les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció o posteriors, sempre que no tinguin assignada una petició d’ordre anterior (per tant, prioritzada pel sol·licitant). La llista s’ordena per ordre de petició, la puntuació definitiva i el número de desempat.

Per veure les llistes, cliqueu damunt de:

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Alumnes preinscrits al centre

Llista d’espera

Les famílies poden fer una reclamació a la plaça assignada en el període de preinscripció entre els dies 7 i 18 de juny. Per fer la reclamació a la plaça assignada:

SORTEIG PER RESOLDRE LES SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ EMPATADES EN PUNTS: 5 de maig del 2021

El nombre de places a cada centre educatiu és limitat. Si el nombre de peticions supera el d’alumnes que l’escola pot acollir, cal aplicar un sistema de desempat entre les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació. Per fer-ho, s’obté un número per sorteig a partir del qual s’ordenen totes les peticions empatades en punts, tenint en compte el número de desempat que s’ha assignat a cada sol·licitud.

Resultat del sorteig:

El número per determinar l’ordre de les sol·licituds de 2n cicle d’educació infantil i de primària és el 69.448 (números assignats: 78.327).

LLISTA ORDENADA DEFINITIVA:  7 de maig de 2021

Després del sorteig, s’elabora la llista definitiva de sol·licituds per a l’assignació de places. Per fer aquesta llista en primer lloc es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

LLISTA