Malgrat les prediccions adverses, els infants de sisè han tingut un sol radiant que ha acompanyat totes les activitats del dia.

Han començat fent ràfting per la Noguera Pallaresa i gaudint de les esquitxades de “la rentadora”.

A continuació, dinar de pícnic i temps lliure per jugar, xerrar, descansar…
I cap a la hípica a passejar en cavall.

Mentre uns feien el passeig, altres aprofitaven l’espera fent tir amb arc.

I, com us podeu imaginar, després ha calgut per la dutxa passar i fer un bon sopar. I tot i que no us ho creureu, encara tenen piles pel joc de nit!

