3r dia de colònies al Pallars

Avui l’alumnat de sisè no ha fet tanta sort amb el dia, perquè els núvols han poblat el cel.

Però a Aigüestortes, tan si fa bo com si fa fred, sempre paga la pena anar-hi. Així que els jeeps de muntanya els han pujat fins a l’estany de Sant Maurici i des d’allà s’han endinsat al Parc Nacional.

Tot i que han acabat cansats, els hi ha agradat i han gaudit de les explicacions del Javi i l’Estela, els guies de muntanya.

Després temps de jocs i berenar. I ara dutxes per entrar en calor i empolainar-se per la disco.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut