Espectacle “Jana i els sentiments”

Els infants d’Educació Infantil hem gaudit de l’espectacle “Jana i els sentiments”. Ha estat una experiència molt divertida i enriquidora, que ens ha ajudat a descobrir i parlar de les emocions d’una manera amena i participativa.

Tots els nens i nenes d’Infantil hem gaudit molt de l’espectacle, hem participat amb entusiasme i ens ho hem passat d’allò més bé!

Una jornada plena d’emocions, rialles i bons moments compartits.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut