1r dia de colònies al Pallars

Després d’unes hores a l’autocar, l’alumnat de 6è ha arribat al Pallars. Un indret preciós i un entorn espectacular els ha rebut, amb bon temps.

En acabar de dinar, han construït cabanes ben originals. Han berenat per recuperar forces, s’han banyat a la piscina exterior climatitzada i llavors ja s’han instal·lat i dutxat a les habitacions.

Han sopat i estan gaudint del joc de nit.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut